torsdag 3. desember 2009

Drastisk.

Siden jeg ikke skriver så ofte (som jeg kanskje burde), så er jeg nødt til å skrive noe interessant når jeg først setter meg ned for å skrive... Denne gangen skal jeg avsløre min innerste, dypeste hemmelighet... Sjokoladekakeoppskriften min! (For dere som ikke har smakt den er den verdens beste!)
Du trenger:
400 g smør/margarin
4 1/2 dl vann
9 dl sukker
9 dl hvetemel
1 "dæsj" (kanskje 2 ts) bakepulver
1 "dæsj" vaniljesukker
6 ss kakaopulver
5 egg

THAT'S IT :D

Du putter vann og smør sammen i en STOR kjele (hvor du lager hele røren), og setter det på en plate til det nesten koker, og smøret er smeltet. Da tar du kjelen av platen og på et underlag(hvis ikke blir det brownies i bunn...) ! Så bruker du en mikser og blander inn det tørre (trenger ikke en sterk mann til å røre rundt engang). Da skal det se ut som en deig og ikke røre... Til slutt alle fem eggene blandet inn, og opp i en langpanne, inn i ovnen på 180 grader i en halvtime. Enkelt og en suksess:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar